KENA SOUND BABE !! 


        Bila final exam je , biasalah mesti tensionkan ? lagilagi bila tinggal last paper rasa macam tak sabar je nak habiskan , time tu juga tension makin bertambah lagilagi bila paper yang susah yang boleh buat pecah otak . Sebenarnya lah kan , saya nak cerita pasal kawankawan rumah saya kena sound dengan jiran bawah rumah kita orang garagara kita orang buat bising macam berparti .. Mula ceritanya begini , malam tu kita orang tak tahu nak study apa sebab keesokkan harinya paper PENGAJIAN ISLAM kita orang pun rasa tension lah malam tu sebab lecture kita orang tak bagi tahu tajuk apa yang masuk , nak lepaskan tension punya pasal kawan kita orang iatu SITI ZAHARA NOR bagi idea nak main soroksorok , kitaorang semua okay je lah . Kita orang tutup lampu semua bagi gelap gelita , bayangkan 8ORANG main soroksorok dalam rumah tu , belum lagi cakap pasal saiz badan . Semua dah siap sedia kita orang pun mulakan lah permainan kita orang , lari sana lari sini , terjeritjerit , gelak kuatkuat sampaikan tak ingat dunia , tak ingat jiran sekeliling kita orang , bila dah penat masingmasing duduk rehat . Aku pun rasa lapar , aku turun bawah nak beli burger , sebelum aku keluar rumah , aku dengar NURUL AIN IZZATUL  cakap nak main lagi , tapi aku tak join lah sebab nak turun beli makanan . Bila aku nak naik atas , dalam perjalanan tibatiba WARDEN ( PUAN AKMA ) call aku cakap ada orang report kat dia yang rumah kita orang bising , pastu dia suruh aku dengan kawankawan aku pergi jumpa dia , aku naik je atas terus tanya kawankawan aku apa jadi ? diaorang pun cakap lah yang jiran bawah naik atas sound makihamun diaorang . Siapsiap turun kat bawah dengar ceramah warden , dah habis kena ceramah warden suruh kita orang jumpa tuan rumah tu minta maaf kat dia , kita orang pun pergi lah terkedek-terkedek sambil ketawa . Dah sampai rumah dia kena lagi maki hamun dengan orang tu , sabar je lahh , sebab salah kitaorang . Akhir cerita , sampai je rumah mengumpat perempuan tua tu !

p/s : THANKS SEBAB CAKAP KITA ORANG PERAGAI MACAM BERUK !!